söndag 15 april 2012

Invägt och klart

Jag och maken har nu vägt in oss. Tanken var att vi även skulle mäta midjemåttet men det visade sig vara svårt när vi endast hade tumstockar här hemma. Från och med imorgon ska vi fram till dagen före midsommar tänka lite mer på vad vi stoppar i oss. Ingen diet, inga pekpinnar men lite mer tanke och planering så att vi får lite resultat på kroppen.

Själv vägde jag in mig på 5-6 kg plus sen bröllopet vilket inte är ok (ca 4 kg mer nu än jag annars brukar väga). Om det är någon mer som är på, hör gärna av er!

3 kommentarer:

  1. Sötis! Ni kunde ju tagit en tråd eller band eller nåt och sedan mätt av på tumstocken?
    Lycka till önskar jag er båda - kommer ni fixa galant!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Haha, ja självklart Titti, hjärnan var inte riktigt med:): Tack o kram!

    SvaraRadera
  3. Good luck hörrni! Vi försöker också göra oss lite snyggare inför vad som komma skall. Men det är fasen inte så lätt! Kram på er!

    SvaraRadera